dagnysdagar

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Dagny Fjällström - 28 december 2011 20:54

 

Det har varit endel under 2011, eksemet har varit värst med två st inläggningar på hud på Sunderby Sjukhus, kontakt med vårdcentralen i Jokkmokk som har hjälpt mig mycket med eksemet, pencillin- o kortisonkurer i tablettform flera omgångar som jag tappat räkningen på, kortisonkrämer/salva i omgångar samt mjukgörande. Ljusbehandlingar provat både i Jokkmokk och här i Boden men fått avbryta och konstaterat nu att detr passar inte mig. Flytten till Boden såg jag fram emot, hade tänkt det länge men i slutet på juli fick jag tag i lägenheten som vi idag bor i och var nere i Boden på ca en månad. Det gick snabbt undan med flytten och jag stortrivs i min nya hemstad. Så har jag träffat en fin människa i höst som jag inlett ett förhållande med. Nu ikväll har jag tittat på tv på en serie som var sista delen (den var bara i två delar) är ensam hemma inte ofta jag är det. Dottern är och hälsar på en kompis i Jokkmokk, hon kommer hem imorgon. Sonen har varit här, roligt när han kommer men han har åkt idag, trist när han far. Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och jag hoppas få något arbete snart. Bilden som jag lägger in nu är tagen idag.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards