dagnysdagar

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Dagny Fjällström - 12 februari 2012 18:21

  

Helgen har jag tillbringat hos Lasse i Sikfors och det har varit en skön helg. Vi har varit ute på promenader och då tog jag bland annat denna bild som jag lägger in. Vi har umgåtts hela helgen och ätit av den goda maten han har lagat. Daniel är här i Boden och har varit här hos mig i helgen så det kändes verkligen trevligt att någon var hemma hos mig när jag kom hem. Josefin kommer också hem ikväll efter en helg i Gunnarsbyn med sin kompis Elin. Vädret har varit skönt hela helgen, härligt att kylan gav vika men hur länge håller den sig borta. Imorgon tar vardagen vid igen men veckorna bara rinner iväg så fort, snart har halva februari gått.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards