dagnysdagar

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Dagny Fjällström - 10 mars 2012 18:45

   

O vad skönt det var ute idag, tog mig en riktig lång promenad. Takdropp och tinar gör det idag. Bilderna som jag lägger in tog jag idag. Det finns fina promenadvägar och omgivningar i Boden så när man går efter dem så kan man inte tro att man är i en stad. Tänk vad tiden går fort, jag har bott drygt 6 månader i denna stad och har en hel del ännu att utforska här. Trivs utmärkt här också. Har hittat en fotoklubb här i Boden som jag har anmält mig att jag är intresserad av att gå med i. Jag är intresserad av att lära mig mer och så lär man känna nya människor eftersom jag är en social människa. Lasse lär mig också men det är bra att vara med i en förening också och kan få nya ideer.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards