dagnysdagar

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Dagny Fjällström - 12 mars 2012 10:36

   

Måndag igen och dagarna går så fort. Idag blåser det så det känns inget vidare men soligt är det annars. Ska ut sen och göra lite ärenden. Hade funderat på att baka mjukbröd så få se när lusten infinner sig till det. Igår var jag och Josefin på bio och såg "Nobels testamente" av Liza Marklund, den var bra. Jag gillar hennes böcker, har läst några av henne. Imorgon ska jag och träffa min handläggare på arbetsförmedlingen så jag hoppas på positiva besked. På onsdag ska jag åter dit för då finns arbetsgivare på plats mellan kl 11 - 14 så då kan man ha med sig sitt cv och söka jobb direkt. Man måste passa på och försöka med alla utvägar för att ha en chans att kanske få något. Jag är inte en som ger upp i första taget......i annat fall har jag funderat på att gå någon kurs men jag får se. Har anmält mig till Bodens fotoklubb att jag vill bli medlem där och det ser jag fram emot för det ska bli roligt. Har även sagt till i en annan fotoklubb att jag gärna går med i den också om det finns möjlighet till det. Bilderna som jag lägger in tog jag i lördags och tycker de passar i detta blogginlägg.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards