dagnysdagar

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Dagny Fjällström - 14 mars 2012 22:34

    

Ikväll är jag verkligen trött har varit ute mycket i friska luften idag och vi har verkligen ett härligt väder nu så man hoppas det får vara så här nu. Kommer säkert att sova gott inatt. Jag var själv och promenerade en lång promenad idag och tog en hel del bilder, så jag la in på fotobloggen några av dem så kika gärna in där http://dagnysfoto.bloggplatsen.se/. Ikväll var jag med Inger på en promenad så då tog jag bilden på henne (första bilden) samt den undre bilden som jag lägger in här. Inger är guld värd som hon har tagit mig med ut på olika saker i höstas/vintras (före jul) så jag skulle tänka på annat. Sådana vänner som henne ska man vara rädd om. Nu är jag även medlem i Bodens fotoklubb så det ska bli roligt och jag ser verkligen fram emot att vara med i den. Jag är sedan tidigare medlem i Bodens konstförening.


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards