dagnysdagar

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Dagny Fjällström - 23 mars 2012 17:08

  

Ordspråket som jag lägger in nu tog jag en bild på på Lasses arbete idag. Följde med honom dit idag p g a att jag åkte med honom till Sikfors igårkväll sedan vi varit på fotomöte med Bodens fotoklubb som vi gått med i båda två. Lasse tar också bilder och har gjort det i många år och det är av honom jag blivit inspirerad att börja med bilder.

Hade datorn med mig till hans arbete idag då passade jag på att söka några arbeten som jag sände in via mail medans jag väntade på honom. Var även ut en stund där och tog några bilder som jag kommer att lägga ut både på denna blogg och fotobloggen någon dag. Sedan vi kom hem till han från hans arbete har vi varit på en långpromenad i det soliga vårvädret.


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards