dagnysdagar

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Dagny Fjällström - 30 mars 2012 17:54

 

Idag är jag verkligen trött hade svårt att somna igårkväll så först vid 3-4-tiden somnade jag inatt. Tankarna vandrade och jag hade en hel del funderingar. Men tiden får utvisa vad framtiden har att erbjuda en och vilken väg man väljer att gå. Har varit och klippt mig idag och jag blev verkligen nöjd. Efteråt var jag och gick i affärer och kollade litegrann och strosade ikring. Var tvungen att beställa en ny usb kabel till min digitalkamera igår så jag kan ladda över bilderna till datorn som jag tar. Upptäckte häromdagen att den gamla kabeln hade gått sönder så det kändes inte roligt. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan den nya kommer. Bilden på Lasse tog jag i förra veckan när han var hit till Boden. Det syns att han njuter.....han lyssnar på musik och slumrade nog till en aning.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards