dagnysdagar

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Dagny Fjällström - 4 april 2012 18:56

    

Nu är påsken i antågande, skärtorsdag imorgon. Jag har varit ute på förmiddan och tagit en hel del bilder av påsken som är på torget / gågatan bl a bilden som jag lägger in nu. Gå gärna till min fotoblogg och titta så får ni se mera bilder av påsken i Boden: http://dagnysfoto.bloggplatsen.se/ . Jag kommer att vara hemma i Boden denna påsk och bara vara och ta det lugnt. Jag och Josefin kommer att umgås dessa påskdagar innan hon åker med en kompis upp till fjälls. Fast jag längtar upp bl a till stugan nu och till mina andra smultronställen för att kunna vara ute på isarna och pimpla, även att kunna grilla och koka kaffe över öppen eld. Lasse kommer att komma på långfredan så vi kommer att umgås den dagen för det är drygt en och en halv vecka sedan vi sågs. Det är vad jag tänkt denna påsk.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards