dagnysdagar

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Dagny Fjällström - 9 april 2012 20:53

    

Annandag påsk och denna dag går mot sitt slut och vardagen tar vid imorgon. Vädret har verkligen varit bra denna påsk och längtan har funnits till de platser som jag har brukat tillbringa påskarna. Kunna vara ute och pimpla, gå på skoterspåren, grilla över öppen eld och vad det innebär. Påsken har ändå varit bra på sitt sätt. Lasse var hit på långfredan och då var vi ut på en promenad och då tog jag denna bild på istapparna. Tankarna finns också hur framtiden kommer att se ut med arbete och allt. Jag fyller mina dagar med olika aktiviteter det gäller att inte tappa modet utan att se framåt.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards