dagnysdagar

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Dagny Fjällström - 21 april 2012 14:49

 

 

Min älskade dotter Josrfin fyller 17 år idag. Åren har gått så fort så man undrar vart tiden tagit vägen. Du föddes i Kalix och bodde dina första fem år där tills vi flyttade tillbaka till Jokkmokk där din övriga familj kommer ifrån. Men vi var till Jokkmokk på somrarna till stugan så du visste vart Jokkmokk var. Så nu hösten 2011 flyttade du och jag rill Boden där du går på gymnasiet. Du har haft både glädje och sorg i ditt unga liv. Din far hade säkert varit stolt över dig om han levat. Din bror är på väg hit till Boden för att uppvakta dig. Vänner kommer att besöka dig under dagen. Lasse kom på morgonen och gjorde 3 goda smörgåstårtor till din dag. Önskar dig en fortsatt bra födelsedag.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards