dagnysdagar

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Dagny Fjällström - 6 maj 2012 14:38

 

Första helgen i maj månad är snart över. Det har snöat och slaskat sedan igår så det känns inte så kul men bättre att det gör det nu så kanske vi får en finare sommar. På fredagkväll var jag och Inger på dans i Björknäsparken här i Boden. Drifters orkester spelade och de var bra. Det var bra med folk där och även en buss gick från Malmberget via Jokkmokk med dansglada människor som vi kände mötte vi där. Roligt var det och tänk fast jag är 40 år äldre än min dotter så hann hon hem före mig och sov när jag kom så än hänger jag med i svängen. Annars har det inte varit nå speciellt i helgen har mest varit inne igår och idag när inte vädret har varit det bästa. Bilden som jag lägger in är tagen i Lombergsfallet inom Gällivare kommun.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards