dagnysdagar

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Dagny Fjällström - 27 maj 2012 10:41

   

Pingstdagen kommer också med ett riktigt strålande sommarväder precis som igår. Igår var en härlig dag och jag trivdes verkligen men när kvällen kom så kändes det trist så jag la mig vid 23-tiden. Lasse var och hälsade på igår och vi var ut på en promenad och han bjöd på kinamat, verkligen gott. Vi är riktigt goda vänner idag trots att vi har haft ett förhållande som inte höll. Det känns konstigt att det är pingst för jag saknar annandag pingst som en helgdag och den borde ha fått vara kvar för jag tänker inte på att det är pingst om jag inte har sett i almanackan. Bilden som  jag lägger in är tagen här i Boden och har varit bagarstuga en gång i tiden, läs om den på min fotoblogg som jag gjort två inlägg tidigare i veckan om den. Länken till min fotoblogg hittar ni i högra sidan under länkarna (min nya fotoblogg).

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards