dagnysdagar

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Dagny Fjällström - 1 juni 2012 20:12

 

Idag skriver vi första juni. Nu har jag bott nio månader i Boden och det är den fjärde årstiden som jag kommer att uppleva i denna stad. Jag trivs väldigt bra och har utvecklat intressen som jag inte trodde att jag hade. Jag målar, tar bilder, bloggar och mycket annat. Gått med i Bodens konstförening och Bodens fotoklubb. Har även gått med i Jokkmokks fotoklubb som jag tänkte att jag kanske kan närvara där vid något tillfälle då jag besöker min födelsekommun som jag bott största delen av mitt liv förutom nio år då jag bodde i Kalix med familjen. Jag har mött på intressanta människor sedan jag flyttade till Boden. Har även hunnit med ett förhållande som tog slut för någon tid sedan men vi är mycket goda vänner idag och kommer så att förbli. Bilden som ja lägger in är tagen nu i slutet av maj på ena av mina promenader efter en promenadväg vid vattnet. Kyrkan samt kyrkstugorna kan man skymta mellan träden på andra sidan.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards