dagnysdagar

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Dagny Fjällström - 3 juni 2012 11:02

 

Söndag och samma trista väder som igår. Känner sig därefter också att allt är trist och har inte lust med något men det ger sig det också. Det jag kan sakna är en vuxen att dryfta tankar med emellanåt. Jag ska låta sommaren gå och vara i stugan. Min önskan är även att göra nåt kanske åka till Storforsen och lyssna på något uppträdande eller att göra något annat men jag får se vad det blir. När hösten kommer hoppas jag att det har löst sig med något arbete eller något annat kanske någon kurs. Framtiden erbjuder alltid något men vad det vet man aldrig men hoppas det har mycket med glädje att göra. Nu ska jag i alla fall se vad denna söndag kommer med och glädja mig åt denna dag. Bilden jag lägger in är tagen i blomrabbatten som tillhör lägenheten där jag bor.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards