dagnysdagar

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Dagny Fjällström - 5 juni 2012 21:04

 

Har nu känt mig trött i några dagar men nu får det vara nog. Nu ska jag ta nya tag och se framåt och ta tillvara vad sommaren har att erbjuda. Så hoppas jag att få ett arbete till hösten eller något annat kanske en kurs av något slag. Så har jag tänkt se vad mer jag vill pyssla med i intresseväg inom hantverk eller så. Har lust att prova på att bowla så jag ska nog prova på det till hösten. Har tänkt anmäla mig till en kurs inom bild / fotokurs till hösten som jag tänker läsa via internet till våren och på distans. Jag är inte den som ger upp i första taget är van att ta itu med saker som måste göras och se framåt. Jag är en positiv och glad människa som vill se framåt med glädje. Har härliga barn, släkt och även vänner i hela vårt avlånga land som jag har kontakt med. Barnen bor här i norr naturligtvis, en hemma som går gymnasiet och en som flyttade för några år sedan.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards