dagnysdagar

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Dagny Fjällström - 13 juni 2012 20:45

 

Vilket ljuvligt väder vi har haft nu i några dagar. Hoppas det fortsätter så här så jag kan upptäcka mer i Boden nu när det har blivit varamare så man inte behöver klä sig en massa som på vintern. Idag var jag på vårdcentralen med mitt eksem är sämre i det men det ger sig och jag ska bli bra även denna gång. När jag varit där så gick jag en promenad och gick då förbi Kameramuset (bild 1) och blev glad för jag trodde det var öppet. Men jag var för tidig det öppnade först kl 13 och som jag kan förstå är det öppet onsdagar. Får väl gå dit vid ett annat tillfälle och jag har vetat hela tiden medans jag har bott i Boden att detta museum finns. På min vidare vandring därifrån så hittade jag Antikvariat Nordkalotten (bild 2) som har öppet torsdagar och lördagar enligt bilden så även dit får jag gå en annan gång. Tycker det är roligt att gå in och se vad de har för något. Gick vidare om Kvarnängen som jag har bloggat om ikväll och lagt in bilder på min fotoblogg som ni hittar igen på höger sida under länkar. Ikväll har jag varit och hälsat på en familj som jag känner för det var ett tag sen vi sågs, det var roligt att få en pratstund med dem. Kvällen börjar att lida mot slutet så det blir att koppla av en stund framför tv:n nu innan det är dags att slumra in för natten.


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards