dagnysdagar

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Dagny Fjällström - 23 juni 2012 21:06

Denna midsommarhelg är den första i Boden för mig. Igår var jag och Josefin (dottern) på en promenad och då gick vi bl a om Norrigården och var där innan vi fortsatte på en av promenadvägarna vid vattnet som finns en bit därifrån. Eksemet är jag inte bra i så jag var upp på vårdcentralen idag och fick recept på kortisontabletter som jag ska äta t o m måndag samt smörja mig med kortisonsalva/kräm och mjukgörande. Läkaren kommer att höra av sig på måndag förmiddag och är jag inte bättre så blir det vidare behandling. Känner mig trött och olustig men det ger sig. Har pratat med två vänninor idag som ringde (en på dagen och den andra ikväll), det var roligt att de ringde så jag kunde skingra tankarna en stund. Tankarna kommer mellan varven om hur framtiden kommer att bli och se ut. Jag är en glad, positiv och social människa som tycker om att prata med människor och träffa dem. Jag hoppas att telefonen plingar än en gång så man får sig en pratstund så här i kvällskvisten. Med dessa rader önskar jag alla mina bloggläsare och vänner en fortsatt trevlig kväll på midsommardagen.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards