dagnysdagar

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Dagny Fjällström - 7 juli 2012 11:25

 

Igår hade jag besök av Lasse så vi var på en promenad i det fina vädret och det är han som är på bilden med sin nya kamera, Den är verkligen fin hans nya systemkamera. Måste få berätta vi skulle in på en affär och då utanför den så frågade en person om vi kom från NSD när Lasse hade sin kamera hängande över axeln så det tyckte jag var fränt. Senare på kvällen kom Daniel (sonen) förbi och hämtade Josefin (lillasyster) och en kompis till henne och de for vidare till sin pappas hemby och blir där till imorgon (söndag). Så jag har helgen för mig själv och det känns småtrist men jag ska gå ut senare idag på en promenad om det inte regnar. Vädret är sämre idag för igår var det verkligen soligt och fint fast vi hade ett åsk- och regnväder senare på eftermiddan. 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards