dagnysdagar

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Dagny Fjällström - 1 september 2012 11:24

 

Nu har jag och min dotter Josefin bott i Boden ett år och vi trivs verkligen. Hon åkte ner till Boden på söndan (i augusti 2011) före mig för skolorna började på måndan och jag kom på fredan med flyttlaset. På kvällen (fredag) åkte vi upp till Jokkmokk och gjorde det sista i lägenheten där. Och det var höstmarknad den helgen i Jokkmokk men jag var inte ut på den eftersom jag ville bli färdig för att kunna åka ner till Boden på söndagkväll samtidigt med Josefin. Josefin hjälpte mig med att packa innan hon åkte ner och började skolan, men hon hjälpte mig även denna helg trots att det var marknad och det är jag verkligen glad för, jag var totalt färdig och trött. Var nere här på en månad sedan jag ringt på denna lägenhet och tagit den, jag fattar inte hur jag orkade. Jag ångrar inte flytten. Boden är en trevlig stad och lagom stor. Har fått många nya intressen och nya trevliga vänner. Har även kontakt med Inger från Jokkmokk som också bor i denna stad. Inger har tagit mig med ut och visat mig runt och jag sänder henne många varma tankar för hon är guld värd i många sammanhang. Nu ser jag ännu mer framåt med glädje och nya utmaningar och är inte rädd för att prova på något nytt.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards