dagnysdagar

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Dagny Fjällström - 4 september 2012 17:29

 

Tisdag och det är nästan redan kväll eller sen eftermiddag. Sonen har varit hit en sväng idag och det var roligt att träffa honom. Det är inte alltför ofta som vi ses eftersom vi bor på olika orter idag och han har sitt arbete. Har även hunnit ut en stund idag och jag gick och strosade lite överallt. Sen så har jag resten av veckan fulltecknad med bl a oriflame, klippning och behandling. Har tänkt hinna på af också och ta ett samtal med någon högre där, tycker det inte händer så mycket där fast jag sagt vad jag vill. Är ensamen fast jag har barnen men de måste få leva sina liv fast vi har bra relation till varandra. Saknar någon att dela tankar och annat med men då menar inte jag att bo ihop utan bara att man kan ha någon att träffa mellan varven. Vänner har jag och de hör av sig och vi gör lite olika saker tillsammans mellan varven. Jag längtar ut till naturen nu att vandra där och plocka bär eller bara vara. Tycker även om att fiska som jag har brukat göra om somrarna, våren och hösten. Jag gillar att vara vid sjöar och älvar. Allt detta ger mig en inre ro med naturen, fisket och vatten (sjöar, älvar, åar). Men sommaren som var gick åt till mina sjukhusvistelser och behandlingar så jag hann inte med det som jag hade lust med. Det kommer en ny vår och sommar. Trivs gör jag med min hemstad och människorna. Det finns mycket här jag kan göra som målningen, bilder, fotoklubben och mycket annat. Jag sänder mina nära och kära samt mina goda vänner varma tankar som hör av sig till mig och som inte släpper mig. Sänder även  varma tankar till dem som har fått mig att börja med nya intressen som t ex målningen och ta bilder och bildblogga, som jag inte visste en susning om att jag var intresserad av. Jag mår bra av att ta bilder och bildblogga. Det är klart att de andra intresserna tycker jag också om att hålla på med. Men bilder håller jag på med en hel del och är med i olika fotoutmaningar och tävlingar. Gå gärna in på min fotoblogg: www.dagnysfoto.bloggplatsen.se .

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards