dagnysdagar

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Dagny Fjällström - 8 september 2012 22:36

           

Det är sen lördagkväll nästan natten men jag vill göra ett blogginlägg om den gågna veckan och mina tankar. Jag skriver inte allt som rör sig inom mig endel behåller jag för mig själv. Jag har umgåtts mycket denna vecka och har haft endel aktiviteter. Onsdagkväll var jag på mingelkväll inom Oriflame med Eva W. Torsdag var jag till Eva P Artdesigner på styling och där lärde jag känna en ny jättetrevlig tjej, vi skrattade mycket och surrade på i några timmar. Igår, fredag var jag till vårdcentralen och sedan arbetsförmedlingen. Har sökt in på en utbildning som jag verkligen hoppas jag kommer in på för det skulle kännas skönt. Idag, lördag har jag och Eva W strosat på stan och varit och tittat på polisens dag som de hade här i Boden. Ikväll var jag hem till henne en sväng och sen följde hon med hem till mig så tittade vi på körslaget på tv:n. Så går tankarna än hit och dit och det finns de som har satt djupa spår hos mig men det blir inte alltid som man skulle vilja. Saknaden finns inom mig men den bleknar och med tiden kan jag minnas de glada stunderna fast det tar tid ibland. Livet går vidare och något / någon finns även för mig någonstans därframme. Nu har vi hösten och precis som på bilden som är tagen i Sikfors går vi vintern till mötes och alla årstider har en viss tjusning. 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards