dagnysdagar

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Dagny Fjällström - 12 september 2012 14:21

 

Dagarna går redan onsdag sen jag skrev sist. Undra vart dagarna egentligen tar vägen men så är det nog när man har att göra något. Tar mig ut också varje dag på en promenad och det har jag även gjort idag. Det har varit grått och regnigt några dagar men nu har solen kommit fram. Det är skönt ute. Jag känner att jag skulle vilja ha ett arbete eller plugga nu och jag hoppas verkligen att jag kommer in nu på utbildningen som jag skrev om i förra bloggtillägget. Vad jag sökt för utbildning kanske jag ska berätta och det är taxiutbildningen. Jag går framåt i livet och är inte rädd för nya utmaningar och lära känna nya människor. Ska nu ta och avrunda detta blogginlägg och ta och plocka i ordning mina målargrejer för jag har tänkt på på målningen ikväll hos Bodens konstförening som jag är med i.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards