dagnysdagar

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Dagny Fjällström - 1 oktober 2012 12:43

 

Idag skriver vi första oktober och månaderna går så fort. Tycker nyss året började och nu har vi hösten på allvar. I lördags var jag på bio och såg filmen "Hypnotisören", den var verkligen bra och givande, den kan jag verkligen rekommendera andra att se. Idag fick jag ett glatt besked från arbetsförmedlingen. Jag är kallad till intervju angående taxiutbildningen nästa vecka på tisdag, den nionde oktober och det ser jag verkligen fram emot. Bara att bli kallad till intervju är ett stort steg. Jag ser framåt och glädjer mig åt framtiden och dess utmaningar som den har att komma med. Är inte rädd för att prova nya saker det ser jag som en fördel, man utvecklas och får nya erfarenheter. Vädret har varit varierande men har ändå varit ute på promenader för det är skönt att vara ute i friska luften. Har umgåtts med vänner, varit på mina aktiviteter som t ex målningen på onsdagkvällarna med mera. Imorgon ska jag till Sunderby sjukhus och jag hoppas det går bra.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards