dagnysdagar

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Dagny Fjällström - 27 oktober 2012 09:43

  

Det har snöat här i Boden igår, härligt då blir det ljusare också istället för allt det mörka som annars är omkring oss på hösten och vintern. Igår kom sonen ner till Boden och det är alltid lika roligt när han kommer. Så  hade jag även goda vänner här igårkväll och idag ska vi ut och så får man se vad kvällen har att erbjudaSka även plugga i  helgen så jag får undan och om jag klarar det så har jag arbete. Känns roligt att ha något nytt att göra än det gamla vanliga. Man ska inte gå i samma hjulspår utan våga prova något nytt....jag flyttade hit förra hösten och det känns också bra. Boden är en fin stad som jag trivs i både med människorna och orten. Har många vänner här både sedan förr och även nya. Bilden jag lägger in är från stugan och det är ett av mina älsakde smultronställen. Önskar alla mina bloggläsare en fortsatt trevlig helg.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards