dagnysdagar

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Dagny Fjällström - 16 november 2012 14:23

 

Veckorna går så fort, man hinner knappt med. Fredag och helgen tar sin början.

Har varit och träffat de andra i taxi gruppen idag och det är inte lite vi  ska kunna. Lagar, säkerhet, kartläsning och mycket annat ska vi kunna så det är inte bara att sätta sig att köra....men det är givande och roligt samtidigt. 

Tankarna finns hos mig och jag funderar på vad som komma ska därframme bakom träderna och efter vägen, vad livet har i beredskap åt mig. Det som har varit i glädjeämnen får jag plocka fram då och då och tänka på. Människor möts och endel vänskap består livet ut och andra skils man från vid ett vägskäl. Fast man skulle vilja annorlunda många gånger men man styr inte alltid över vad som sker. Saknaden finns och minnena kommer fram mellan varven. Vemodet finns där när man kommer ihåg vissa saker. Både glädjetårar och sorgetårar kan man få i ögonvrån när minnena kommer fram.

Avslutar detta inlägg med att önska alla en trevlig helg.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards