dagnysdagar

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Dagny Fjällström - 22 november 2012 12:11

Idag är det verkligen en grå, trist och mörk dag ute och inne är det också mörkt....man känner sig trött denna årstid. 

Igår träffades vi i taxigruppen (utan ledare) och tittade på kartan och lite annat tillsammans. Det är bra att träffas ibland för att kunna utbyta tankar och om det är något man funderar över.  Vi ska till Transportstyrelsen i Luleå nästa vecka. Jag skulle egentligen övningsköra i Luleå nästa vecka men jag har ombokat den tiden för annars måste jag dit 3 dagar och jag tycker det räcker att jag åker dit 2 dagar. Jag har körkort och kan köra men jag har nästan aldrig kört i Luleå så jag bad att få någon lektion där eftersom det är i Luleå vi ska köra upp för taxilegitimationen. Det är roligt men jobbigt samtidigt men jag kommer att klara det och jag har dom som stöttar och hejar på mig. 

Nu ska jag fortsätta pluggandet efter min lilla paus och jag ser framemot tills jag är klar.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards