dagnysdagar

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Dagny Fjällström - 3 december 2012 16:45

     

Ny månad och den sista på detta år. Jag ser med spänning fram emot denna sista månad och det nya året som kommer vad det har i beredskap åt mig. Året som har gått hitills har haft en del i beredskap åt mig i glädje. Klart allt har inte varit glädje men jag ser inte bakåt utan framåt istället. I helgen var jag på julskyltningen och det finns en hel del här i Boden att se och det finns många mysiga affärer som t ex "Gilla" och där kan jag gå  hur länge som helst att titta. Idag har jag pluggat och hoppas att jag blir klar denna månad och jag ser fram emot med glädje när jag är klar med utbildningen. Det är inte lätt att plugga i våran ålder men jag ger mig inte för jag vill ha något att göra.

Bilden jag lägger in är tagen förra året i december på julmarknaden i kyrkstugorna.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards