dagnysdagar

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Dagny Fjällström - 29 december 2012 14:10

 

Årets sista dagar har vi nu och 2012 har gått fort....det har varit mest glädje men klart att man har motgångar också men det har alla mer eller mindre.

 

Jag har haft mina sjukhusvistelser, drömmar  om livet och kärleken som jag mötte förra året vid denna tid men som inte höll.....är vänner idag och hoppas att det kommer att förbli så.

 

Har bott i min nya hemstad drygt ett år nu och jag trivs bra. Har många nya vänner som jag umgås med. Intresssen har jag nya också som jag kommer att utveckla mera. Jag kommer att prova på bowling...så då får jag se hur jag tycker om det men det ser roligt ut.... det blir ett av det nya jag tänker prova på under det nya året som vi inleder om några dagar. Kommer även att se om det finns annat som man kan göra som ger livet glädje och innehåll.

 

Har börjat på en utbildning som jag tänker genomföra och klara och det är en helt ny inriktning i arbetslivet för mig. För ett år sedan om någon sagt att du ska börja på taxi utbildningen så hade jag nog skrattat och bett dem sluta att driva med mig....men som sagt jag är inte rädd för att prova på något nytt...man måste våga här i livet och utmaningar är jag inte rädd för att ta de är till för att mötas och prova på.....

 

Trivs med livet gör jag för det mesta och 2013 ser jag framemot med glädje.

 

Som ljusets låga så brinner även livets låga för mig och jag tänker ta tillvara glädjeämnen som kommer i min väg och se framåt. 

 

Detta blir mitt sista blogginlägg 2012 så jag önskar alla Ett Gott Slut och Gott Nytt År.

 

 

 

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards