dagnysdagar

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Dagny Fjällström - 29 januari 2013 08:59

 

Ska försöka att komma igång med bloggandet igen, har saknat att blogga men ibland måste man låta annat komma före. Jag kommer igång riktigt först när jag är klar med taxiutbildningen men det är inte mycket kvar nu på den. Idag måste jag bl a till min handläggare på AF för ett samtal och jag hoppas hon har tid med mig idag för det är på mitt eget initiativ jag tar detta samtal. Sedan ska jag börja ta upp mina intressen igen och ska även försöka att börja med att prova att bowla och se om det är något för mig. Det är slutet av januari och tiden bara springer iväg men det är skönt att det blir ljusare och ljusare för varje dag som går. Alla årstider har sin tjusning på sitt sätt. Rosorna på bilden som jag lägger in fick jag av min dotters pojkvän när jag fyllde år för några dagar sedan. 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards