dagnysdagar

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Dagny Fjällström - 8 februari 2013 17:26

 

Det är sen fredageftermiddag och det går mot kväll och helg. Jokkmokks vintermarknad är denna helg men jag ska inte åka på den, hade lust egentligen men det blir att jag är hemma i Boden. Vemodet finns inom mig för jag har tankarna som går och har mina funderingar om vad som finns där framme. Har varit på AF idag och behövde ha tag i min handläggare men hon var på möte så jag hoppas jag får tag i henne till veckan. Har lite grann kvar på taxiutbildningen så jag  hoppas på att bli klar med den inom kort. Det märks att vi går mot ljusare tider, det blir lite ljusare för varje dag som går. Bilden jag lägger in är tagen i Boden på ena av mina promenader och det är den s k "Elefantörat" på Brännastrand som syns på andra sidan vattnet.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards