dagnysdagar

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Dagny Fjällström - 11 februari 2013 16:20

Snart är denna måndag över,  det är eftermiddag och vi går så sakta mot kväll. Har varit ut idag och det var soligt och fint,  verkligen skönt ute. Helgen har jag för det mesta varit hemma men på lördag var jag en sväng på stan och blev bjuden på lunch som verkligen var trevlig. Söndagen var jag på en promenad för att få frisk luft än att bara sitta inne. Idag har jag varit i kontakt med bl a AF och andra personer som jag kan ha nytta av i min framtid. Ska göra taxilegitimationen färdig som jag har påbörjat är det tänkt men det finns även annat som jag gärna arbetar med som jag har fått förslag på så det lät faktiskt intressant. Jag stänger inte dörrarna åt nåt håll utan de får stå öppna och på glänt så får jag se vad som händer i mitt liv. Taxi kan jag även arbeta med även om det skulle bli annat däremellan. Känner även att jag skulle vilja träffa någon som man kan umgås och göra något med även att kunna tala med som vuxna människor emellan. Bilden jag lägger in med sitt gungan på andra sidan under snön så tänker jag att få se om jag träffar någon som man kan sitta och gunga med där till sommaren när den kommer.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards