dagnysdagar

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Dagny Fjällström - 12 februari 2013 23:38

     

Klockan är mycket och jag tänkte skriva  lite om mina tankar innan jag lägger mig.....sitter och lyssnar på Spotify och funderar.  Funderar över livet i största allmänhet om vad som varit och vad som komma ska....över människor som man mött och skilts från på olika sätt, vissa har fastnat mer i ens minne än andra fast det kanske bara har varit för en kort stund man mötts. Det känns vemodigt mellan varven och tårar känns i ögonvråna men är ändå glad över livet och vad det har erbjudit mig. Jag har många goda vänner som jag träffar och  umgås med samt mina intressen. Trivs i min nya hemstad och jag ångrar inte flytten hit till Boden. Jag ser framåt och hoppas att jag har mycket glädje att möta ännu där framme i horisonten.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards