dagnysdagar

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Dagny Fjällström - 14 februari 2013 10:13

 

Veckan går mot sitt slut redan torsdag...undrar vart dagarna tar vägen.

Igår var jag på AF och kollade av vad de hade men jag har mina planer och som de på AF vet om som jag inte tänker gå in närmare på nu. 

På kvällen var jag på målningen på Bodens Konstförening  hade inte tänkt gå men blev ändå att jag gjorde det för det blir annars ett för långt hopp till nästa gång jag går dit. 

Ska till tandläkaren idag och det ser jag inte fram emot för jag ska rotfylla en tand men vad ska jag göra för jag måste.

Ikväll ska jag på stickning som jag tänker vara med i....tycker om att hålla på med hantverk så jag ska följa med en av mina vänner dit. Sticka gör jag annars hemma men roligt att komma ut och träffa lite nytt folk.

Det är Alla Hjärtans Dag idag så jag önskar alla mina läsare och övriga en fin sådan.

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards