dagnysdagar

Alla inlägg under februari 2013

Av Dagny Fjällström - 2 februari 2013 23:25

     

Sitter och lyssnar på musik på Spotify och timmen är sen....sitter och  tänker och funderar vad livet har i beredskap bakom vägkrönet....vet ingenting om morgondagen men hoppas att finna något där framme vad det än är. Idag har jag varit på biblioteket och apoteket träffade även Inger så vi var på en promenad och pratade och det var roligt att träffa henne för det var ett tag sedan. Imorgon (söndag) ska jag på Square Dance som jag har börjat med i höstas måste återuppta mina intressen nu känner jag och även målningen som jag också har åsidosatt en tid. Har även lite andra planer så jag får se hur det blir med vad jag funderar på men jag återkommer om det. Ska avsluta detta blogginlägg med att berätta att bilden jag lägger in är tagen utanför Jokkmokk sommaren 2012.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards