dagnysdagar

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Dagny Fjällström - 22 mars 2013 09:09

 

Ännu en solig och fin dag att gå till mötes. Det har varit en del sen förra fredagen då var jag på anställningsintervju med Skogsstyrelsen. Till veckan som kommer får jag besked om jag får någon tjänst hos dem eller inte så jag väntar med spänning på svaret. Tisdagkväll hade jag Tuperware visning hemma hos mig och det var trevligt och de har bra saker. Har även bytt vårdcentral denna vecka så det känns bra faktiskt....har funderat på det ett tag och under denna vecka tog jag det slutgiltiga beslutet att göra det. Det heter inte vårdcentral idag utan hälsocentral. 

Har kännt mig trött men det ger sig och vi går våren och sommaren till mötes så det känns härligt faktiskt. Ska ut i det fina vädret idag och uträtta lite ärenden, det är skönt att vara ute och ta sig promenader. Ska ta kameran med och se om jag får nå nya bilder det har varit som lite lugnt med det ett bra tag men det kommer  åter, det har varit så mycket annat ett tag så jag har bara inte haft tid med foto. Bilden jag lägger in är sen i tisdagskväll på tuperware visningen.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards