dagnysdagar

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Dagny Fjällström - 26 april 2013 23:34

 

Timmen är sen och jag sitter och lyssnar på Spotify men tänkte att jag ska göra ett blogginlägg innan jag släcker ner. Jag gillar att lyssna på musik och endel musik blir man glad av men vissa låtar kan man känna vemod. Det har varit en hel del sen jag skrev sist...har börjat att arbeta den 8 april och jag trivs med arbetet och arbetskompisarna, vi är ett glatt gäng. Den 13 april var jag och lyssnade på Arja Saijonmaa när hon var här i Boden, hon är verkligen bra och jag kommer att lyssna på henne vid fler tillfällen i verkligheten om möjligheten finns. Josefin, dottern har fyllt 18 år i söndags (21/4) vart har åren tagit vägen. Det var nyss hon var liten men åren de går.....tänker på att mina barns pappa skulle ha fått leva ännu och sett henne bli vuxen men så ville inte livet det ville något annat....hennes bror är sju år äldre. De är måna om varandra fast åldersskillnaden är så pass stor. Jag har klarat att bli ensamen med dem......har inte haft något att välja på, har fått accepterat det fast jag hade velat annorlunda. Det har varit en hel del sedan jag skrev sist men nöjer mig med det som jag skrivit nu för jag vill behålla endel för mig själv men tankarna finns inom mig. 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards