dagnysdagar

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Dagny Fjällström - 5 maj 2013 13:56

 

Söndag eftermiddag och dagarna och veckorna går så fort så man hinner knappt med. I veckan har det varit läkarbesök både på på vårdcentralen här i Boden samt ögon mottagningen på Sunderby sjukhus.....det gick bra med besöken. På fredagkväll öppnades Björknäsparken här i Boden och Fernandoz orkester spelade men jag gick inte in på dansen, var där utanför en stund med Eva och Erika och lyssnade på musiken. Jag skulle upp tidigt på lördagmorgonen för jag var till Malmberget på Norrbottens läns 4:h länsstämma så man ville vara pigg. Var borta hela dagen igår  men det gick bra på stämman. Bilden jag lägger in är tagen igår av mig genom bilrutan mellan Gällivare och Malmberget, det är Malmberget som syns.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards