dagnysdagar

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Dagny Fjällström - 16 maj 2013 18:06

     

Veckorna går så fort och nu  har jag inte skrivit på drygt ca 1 1/2 vecka så jag ska försöka att få ihop ett blogginlägg om än så det blir ett kort sådant. Det har väl inte varit så mycket .

Jag träffade en väninna Anne-maria som bor i Umeå förra torsdagen (9/5) som var på besök i Boden några dagar. Det var roligt att träffa henne för det var några år sedan vi sågs men brukar prata på telefonen mellan varven. Anne-maria är det som är på bilden som jag lägger in och den tog jag på henne när vi sågs hemma hos mig.

Igårkväll var jag på Bodens konstförening som jag är med i och dit var det ett tag sedan jag var och jag tänkte att jag måste försöka att gå de gånger som är kvar innan sommaruppehållet. Gick om Inger när jag skulle dit för även hon är med där och skulle dit, det var roligt att få en pratstund med henne för det var ett tag sedan.

Vädret har varit fint idag fast det har blåst men det var riktigt skönt ute.

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards