dagnysdagar

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Dagny Fjällström - 2 juni 2013 20:53

 

Nu skriver vi 2:a juni och det är ett tag sen jag bloggade här på skrivarbloggen så det är dags att skriva nu, Tiden har bara runnit iväg så man vet inte vart den tagit vägen men jag har haft endel att göra. Har varit på Björknäsparken två gånger sedan de öppnade i början av maj, senast i fredagskväll och det var verkligen en härlig kväll och jag trivdes. Har varit på konstföreningen de sista gångerna innan sommaruppehållet och näst sista gången var vi ut till en av de andra deltagarna och satt ute och målade vid en sjö samt att hon bjöd på fika hemma hos sig. Det var verkligen trevligt. Ska njuta av denna sommar och ta tillvara på glädjeämnena som kommer i min väg. Bilden jag lägger in har jag tagit förra året.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards