dagnysdagar

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Dagny Fjällström - 12 juli 2013 08:18

     

Bilden: Jag en dag på arbetet taget i sommar ((2013).

 

Det var ett tag sedan jag bloggade så det är nog dags att göra ett inlägg nu. Sommaren är i full gång och det är skönt med sommar för man slipper klä på sig en massa när man ska ut. Nationaldagen och Midsommar har varit och jag umgicks med goda vänner då och även med min dotter. På Björknäsparken har jag också varit några gånger även där med goda vänner och jag tycker om att gå dit för det är bra orkestrar och man träffar många glada människor. Har haft en veckas semester och då var jag bland annat en dag till Jokkmokk. Har tre veckors semester ännu som jag kommer att ta ut i slutet på månaden och in i augusti och då ska jag bl a till stugan åtminstone en vecka sedan får jag se vad det blir. Eva har jag umgåtts med ganska mycket några dagar antingen har vi setts eller pratat på telefon.  Igårkväll var jag ut på en promenad med Inger det var ett tag sedan vi sågs så det var verkligen roligt att ses igen. Jag har många goda vänner alltid har jag någon att umgås med och det är jag glad för, ensam behöver jag inte vara om jag inte väljer det själv att vara det en kväll eller dag. Ibland behöver man vara ensam och bara vara eller göra något för sig själv. Nu ska jag se vad denna dag har att erbjuda ska bl a till sjukgymnasten.

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards