dagnysdagar

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av Dagny Fjällström - 27 juli 2013 20:47

        

Dagarna går så fort så man undrar många gånger vart dom tar vägen men det visar väl att man trivs med livet och inte har tråkigt. Man har inte roligare än vad man gör det. Jag trivs i Boden och har fått många nya intressen sedan jag flyttade hit, även många vänner har jag både nya och gamla. Till hösten ska jag prova på lite andra saker också som jag tror jag kommer att gilla men får se vart det leder....provar man inte så vet man inte heller, men nämner inget nu ännu om vad jag funderar göra. Igår bjöd min dotter mig på lunch på Ming (Kina mat), det var verkligen gott och jag uppskattade det verkligen. På kvällen gick jag och lyssnade på Martinez orkester utanför Björknäsparken, de spelar verkligen bra. Finns alltid någon man kan surra med där både okända och de man känner när de kommer ut och svalkar sig eller om det är någon fler som också bara lyssnar på musiken......det blir otroligt varmt inne i danslokalen brukar själv vara på dansen mellan varven. I sommar har jag varit där och dansat mer än vad jag var förra sommaren. Nu på måndag som kommer börjar jag min semester.....härligt. Bilden jag lägger in är tagen förra sommaren här i denna stad och jag trivs att vara vid vatten både när det är vindstilla och när man kan höra "kluckande" när det blåser mot stranden....och man kan se hur vågorna far när det stormar / blåser.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards