dagnysdagar

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Dagny Fjällström - 7 augusti 2013 20:53

 

Min andra semestervecka och jag har varit i stugan några dagar. Kom hem till Boden igår på eftermiddan / kvällssidan. Njöt gjorde jag verkligen när jag var där av lugnet och tystnaden. Det enda man hörde emellanåt var vattnets kluckande mot stranden. Gick runt där som jag brukar i omgivningarna samtidigt som vemodet infann  sig en stund för minnerna kom när barnen var små och vi var där samt de dåvarande stugägarna som jag hade till grannar. Tiderna förändras och det är inte så mycket att göra åt det för sånt är livet. Jag tar tillvara på dessa stunder när jag är där för det är ena av mina smultronställen. Har verkligen förmånen att kunna tillbringa endel av min tid där och har sjön (sjöarna), skogen och all tänkbar natur alldeles inpå mig. Ibland behöver man detta i vår stressiga värld för att kunna slappna av och komma till ro.

Bilden jag lägger in tog jag nu när jag var där.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards