dagnysdagar

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Dagny Fjällström - 15 augusti 2013 22:45

   

Bilden tagen i måndags i Gällivare när jag var dit.

 

Semestern börjar att gå mot slutet, sista semesterdagen imorgon och min fundering är vart tog dessa tre veckor vägen. I veckan har jag hälsat på sonen i bl a Gällivare och det var trevligt att umgås med honom den tid jag var där, det är inte ofta vi ses.

 

Cafe Tingshuset Boden. Bilden tagen i tisdagskväll.

 

Har även umgåtts med Eva denna vecka och vi var och åt glass på Cafe Tingshuset här i Boden en kväll då det var fint och ljuvligt väder.

 

Bodens kyrka...den är verkligen fin. Bilden tagen i tisdagskväll.

 

Även med min dotter och andra vänner har jag umgåtts, hemma har jag också varit och gjort det jag känt för.

Min sista semesterdag som är imorgon så ska jag äta lunch med min dotter och på kvällen umgås med några tjejkompisar.

Jag ser med glädje vad som komma ska....jag har fina barn och många goda vänner så jag behöver inte vara ensam om jag inte vill fast ibland är det skönt att vara själv och bara vara och göra det man känner för.

 

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards