dagnysdagar

Alla inlägg under september 2013

Av Dagny Fjällström - 18 september 2013 19:50

        

September månad och det är ett tag sedan jag skrev något men tanken har funnits där att blogga men tiden har som inte räckt till......men jag har fotobloggat en del, så den som känner för det så titta gärna in  på min fotoblogg: dagnysfoto.bloggplatsen.se

Hösten är här och sommaren går alldeles för fort men det har varit en del fina höstdagar. Konstföreningen har startat igen efter sommaruppehållet så jag har varit dit en gång i höst och kommer att gå fler gånger. 

Har umgåtts en del med mina vänner och har även fått nya vänner så det känns bra.

Jag har inte varit på dans något sedan i slutet på juli men har varit förbi Björknäsparken och lyssnat på orkestrarna för jag gillar denna musik men nu är det bara dans denna månad ut där. Men Björknäsparken öppnar igen till våren/sommaren så då kommer jag att gå dit och dansa. 

Lusten har funnits att vara i stugan i höst men av olika anledningar har jag inte kunnat vara där men den finns i mina tankar och att kunna ströva omkring där.

Jag har några smultronställen och bilden som jag lägger in är ena av ställena som jag tycker om att vara på och den är tagen i Lombergsfallet.....så denna bild får avsluta mitt blogginlägg för denna gång.

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards