dagnysdagar

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Dagny Fjällström - 13 oktober 2013 09:39

  

Söndag och oktober månad....ett tag sedan jag bloggade men det har varit ganska mycket på sista tiden och lusten har väl inte riktigt funnits heller men ska komma igen med att ta både bilder och att blogga.

Jag är på arbetet på dagarna under veckan och när man kommer hem så är det dags för middagen och det nödvändigaste som man måste göra. Kvällarna går så fort också för att inte tala om helgerna men  jag trivs på arbetet. Är förkyld och har varit det nu sedan förra helgen och jag undrar när den tänker ge med sig, den är ganska jobbig.

Igår när jag var och gjorde en del ärenden ute så var det riktigt skönt men idag  blåser det kalla vindar.

Bilden jag lägger in är ett tag sedan jag tog....var nog förra året och den är tagen vid Norrigården i Boden.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards