dagnysdagar

Alla inlägg under november 2013

Av Dagny Fjällström - 17 november 2013 19:53

Undra vart tiden tar vägen....sekund, minut, timme läggs till dagar, veckor och månader så man hinner knappt med. Drygt halva november har gått och det är mycket man skulle vilja hinna med, men ibland måste man prioritera när man arbetar hela dagarna och man är trött om kvällarna när man kommer hem och helgerna bara rusar iväg.

Tänker på människor man möter i olika sammanhang och det finns alltid någon mening med alla möten....man har alltid något att lära av alla på något vis och de lär sig något av en. 

Jag trivs med livet och har mycket att vara tacksam över fast en del saker hade man velat annorlunda.

Bilden jag lägger in tog jag igårkväll på väg hem till en väninna för att hälsa på henne en stund.

Av Dagny Fjällström - 2 november 2013 13:35

 

Idag har vi all helgonadagen och jag tänder ett ljus och låter tankarna gå till nära och kära. Tänker även på dem som inte finns idag bland oss och låter tankarna vandra och minnas många fina minnen av dem.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards