dagnysdagar

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Dagny Fjällström - 5 februari 2014 20:34

  

Det var ett tag sedan jag bloggade i skrivarblogen men det har varit en hel del....jobbar heltid och så har man alltid något att göra men jag ska komma igen med bloggandet för jag har saknat det.

 

Tankarna vandrar om framtiden vad den har att erbjuda och vad som komma ska.....men tur att jag har mina intressen som handarbete, målningen, musik, stugan, att ta bilder osv.

 

Jag har varit på röntgen på Sunderby sjukhus i januari och idag fick jag svar vad jag har....men jag kommer att kämpa på för ge upp ska jag inte. Men det kommer inte att gå med det som jag vill pröva som t ex bowlingen den får jag nog avstå.... jag deppar inte ihop för det men tror det hade varit något för mig.....får hitta något annat istället.

 

Februari månad och vi går mot ljusare tider så det känns skönt....fast alla årstider har sin tjusning på sitt sätt.

 

Bilden jag lägger in är tagen utanför Boden i november 2013 och jag siktar framåt och undrar  vad som kommer att dyka upp där framme. Det jag måste göra är att acceptera läget för vad annat kan jag göra för jag är en kämpe så imorgon ska jag ta itu med vad jag måste....jag har ändå mycket att glädjas åt och kommer att t tillvara på glädjeämnen som kommer i min väg.

 

 

 


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards