dagnysdagar

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Dagny Fjällström - 31 maj 2014 19:43

 

Jag har länge tänkt skriva ett inlägg men inspirationen har inte velat infinna sig riktigt med att skriva men det kommer nog igen.....kan bero på att jag arbetar hela dagarna under veckorna och sen är jag trött och tiden vill inte räcka till, till allt som man skulle vilja göra och hinna med. På bildbloggen har jag gjort endel inlägg så där har jag varit lite mer flitig men ändå inte som jag skulle velat.

 

Nu har vu sista maj och vi går in i första sommarmånaden imorgon och hoppas den blir fin i vädret men sommaren går alldeles för fort....men jag har semestern som jag ska ta tillvara i största möjliga mån denna sommar.

 

Dottern tar studenten nu i juni så jag har det att se framemot så jag hoppas att det blir fint väder och att den dagen ska bli ett fint minne för henne.

 

Bilden på blomarrangemanget som jag lägger in i detta inlägg fick jag av dottern på mors dag.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards