dagnysdagar

Alla inlägg under juni 2014

Av Dagny Fjällström - 12 juni 2014 21:35

 

Igår älskade dotter tog du studenten....det var en solig och fin dag. Du och dina studentkamrater kom ut glada bland oss alla efter era tre år på gymnasiet. Jag, din bror, vän och din kille var där och tog emot dig....ni studenter åkte sedan på flak genom Boden och visade upp er och var glada. Mina tankar går till din pappa som jag önskar hade varit i livet idag, han skulle ha varit stolt över dig och jag skulle velat att han hade fått uppleva din student. Jag minns när du gick ut högstadiet,  då bodde vi ännu i Jokkmokk men jag sa innan du gick ut att när du är klar med grundskolan kommer jag att lämna kommunen och du kom in bl a här i Boden och valde att gå här. Jag har aldrig ångrat mig att jag flyttade hit för jag trivs bra här och har nu snart bott här i tre år. Bilden som jag lägger in är från igår och det är du och dina studentkamrater som är på flaket och jag önskar er alla lycka till i framtiden.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards