dagnysdagar

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Dagny Fjällström - 10 december 2014 15:04

 

Undrar vart tiden tar vägen.....har inte bloggat som jag borde göra men tiden vill inte alltid räcka till.

 

Jag har börjat på ett nytt arbete, började på det i oktober och blir där ett år om inget annat händer under denna tid. Trivs med arbetskamraterna och arbetet men bara synd att det är för en kort period.

 

Man möter nya människor i olika sammanhang och endel blir man vänner med livet ut och endel skils man åt och sprids för vinden. Känns vemodigt när man tappar kontakten med de som man har haft kontakt med en längre tid men sånt är livet och jag är stark och klarar mig så jag går inte och funderar på det. Skänker dem kanske en tanke mellan varven och undrar hur de har det men livet är så man möts och går vidare åt ett var sitt håll. 

 

Mitt äldsta barn fyller 26 år i morgon och vart har dessa år tagit vägen, tycker det var nyss han var liten men jag önskar både han och min dotter allt gott i livet.

 

Bilden som jag lägger in är på min lilla kisse Ronja som jag skaffade mig i höstas och jag gillar henne verkligen och vi trivs ihop. Det är härligt med djur för de är kloka och förstår en.

 

Ska inte dröja allt för länge innan jag bloggar igen.

 

 

 


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards